• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Jak wykorzystać potencjał social mediów do promocji instytucji online? Facebook, Instagram, YT, Twitter, Linkedin i Tik Tok

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Zapraszamy Państwa na szkolenie podczas, którego odpowiemy na pytanie: Jak wykorzystać potencjał social mediów do promocji instytucji online? Facebook, Instagram, YT, Twitter, Linkedin i Tik Tok.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w dwudniowym szkoleniu podczas którego uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji instytucji i komunikacji online. Wskażemy w jaki sposób tworzyć atrakcyjne treści oraz grafikę. Pokażemy również inne ważne i potrzebne działania online. Zwrócimy uwagę również na aktualne trendy promocji w mediach społecznościowych.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Zapoznanie się z możliwościami działań online i umiejętnego połączenia kilku różnych narzędzi do osiągnięcia wyznaczonych celów. 
• Uczestnicy poznają:

- wiele efektywnych narzędzi do promocji i działań online,
- potencjał SM.
• Pokażemy również inne ważne i potrzebne działania online. 
• Uczestnicy dowiedzą się jak:

- tworzyć przyciągające treści i grafiki na różne platformy – ćwiczenia z Canva.com,
- wykorzystać możliwości każdej wybranej platformy społecznościowej,
- zadbać o spójność wizerunku online,
- planować efektywnie działania online,
- ułatwić sobie działania za pomocą konkretnych aplikacji.
 

zwiń
rozwiń
Program

1. Przegląd możliwości i omówienia działań we wskazanych social mediach.
2. Kto jest Twoim odbiorcą i jak go oczarować?
3. Social media i ich możliwości – jak się w nich poruszać dzisiaj?
Wspólnie:

• Pokażę czym są SM i jaki jest ich potencjał:
• Poznamy dane dotyczące poszczególnych platform i trendy drugiej połowy 2021 roku:
- zrobimy przegląd platform Social Media – FB, IG, YT, Twitter, Lin, Tik Tok - omówienie ich specyfiki, zalet, możliwych i zalecanych działań + ćwiczenia,
- odpowiemy na pytanie czym się różnią, a w czym są podobne poszczególne platformy SM,
- omówimy rodzaje treści na każdej platformie i zastanowimy się jak je tworzyć tak, żeby każda z nich była interesująca dla odbiorców,
- omówimy cechy jakimi powinna odznaczać się angażująca treść oraz jak pisać atrakcyjne treści prostym i zrozumiałym językiem,
- obejrzymy wiele profili inspirujących, bądź przykładowych, które wykorzystamy do dyskusji,
- pokaże sporo inspirujących treści do różnych platform.

• Nauczymy się tworzyć atrakcyjne grafiki zgodnie z trendami, w oparciu o program Canva.com. 
Odpowiemy sobie na pytania oraz popracujemy tworząc grafiki:
• Co to znaczy i jak tworzyć spójną grafikę we wszystkich platformach online?
• Jak przygotować grafikę do posta, zdjęcia w tle w różnych platformach SM, zdjęcia profilowego, wydarzenia, relacji, czy Insta story.
• Czym jest grafika do cyklu i jak ją zbudować?
• Ćwiczenia na aplikacji – wskazówki do projektów
4. Omówię znaczenie hashtagów# na różnych platformach.
5. Odpowiem na pytanie dlaczego live jest taki popularny, a o video nie można już zapominać.
6. Pokażę jak zrobić wywiad online za pomocą prostej i bezpłatnej aplikacji.
7. Powiem o planowaniu publikacji i systematycznym publikowaniu na SM.
8. Przedstawię użyteczne aplikacje ułatwiające działania online.
9. Podsumowanie, wnioski i czas na pytania lub ewentualne przejrzenie kilku profili SM uczestników.

 

zwiń
rozwiń
Adresaci

Pracownicy instytucji publicznych, przedstawiciele samorządów lokalnych i organizacji samorządowych, reprezentanci organizacji turystycznych, pracownicy organizacji pozarządowych oraz przedstawiciele lokalnego biznesu: producenci, dystrybutorzy, właściciele firm.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Absolwentka Międzynarodowej Wyższej Szkoły Nauk Politycznych przy Uniwersytecie Śląskim oraz podyplomowej Szkoły Marketingu i Zarządzania. Specjalistka ds. marketingu, promocji i reklamy z wieloletnim doświadczeniem w międzynarodowych korporacjach, trenerka, konsultant marketingowo-biznesowy młodych biznesów oraz mikro i małych firm. Doradza w zakresie marketingu online, w tym mediów społecznościowych i spójności komunikacji w różnych kanałach. Przygotowuje strategie marketingowe, prowadzi warsztaty dla firm i instytucji państwowych z zakresu funkcjonalności Facebooka oraz narzędzi do promocji online. Pisze artykuły, teksty na strony www. Prelegentka na wydarzeniach dla przedsiębiorców. Pasjonuje się rozwojem osobistym i prowadzi bloga dla przedsiębiorczych kobiet. Moderuje grupę dla kobiet przedsiębiorczych na FB: Wspieramy się w rozwoju i w biznesie i kilka grup lokalnych.

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 510 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.
Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl-lodz.pl do 26 listopada 2021 r.