SZKOLENIE ZAMKNIĘTE:
·  Grupowa forma daje możliwość dostosowania zajęć do oczekiwań grupy, jak i do potrzeb organizacji.
·  Zapewniamy możliwość szczegółowego zbadania potrzeb szkoleniowych grupy i organizacji.
·  To Państwo macie wpływ na kształt programu szkolenia i dobór stosowanych metod.
·  Szkolenie w opcji grupowej może zostać wzbogacone o dodatkowe elementy, jak chociażby: indywidualny feedback od Trenera/Eksperta czy coaching.
·  To Państwo decydujecie gdzie i kiedy szkolenie się odbędzie.
·  Współpracujemy z licznym gronem Trenerów/Ekspertów, którzy mają podobny poziom merytoryczny – co zapewnia możliwość przeszkolenia nawet kilkuset osób w jednym projekcie. 

Organizacja, planowanie, realizacja kampanii wyborczych

1. Organizacja, planowanie, realizacja samorządowych kampanii wyborczych.
2. Kampania wyborcza krok po kroku: co trzeba wiedzieć, aby wygrać wybory?
3. Kampania wyborcza do samorządu 2024 – jaka będzie?
4. Podstawy funkcjonowania samorządu terytorialnego w Polsce.

 

 


Strategie wyborcze

1.Strategia wyborcza w wyborach lokalnych – czy jest potrzebna?
2.Z kim, jak, po co, kiedy? – wstęp do strategii wyborczej. Szkolenie i warsztaty dla kandydatów i sztabów wyborczych.
3.Strategie w kampanii wyborczej: rodzaje, znaczenie, zastosowanie.
4.Kampania oparta na wartościach – czy warto?

 

 


Organizacja kampanii wyborczej

1. Sztab wyborczy w wyborach lokalnych: zadania i organizacja. Jak zbudować dream team?
2. Komunikacja w sztabie wyborczym. Budowanie relacji w zespole.
3. Ludzie w kampanii wyborczej – od kandydata do wolontariusza.
4. Taktyki, narzędzia, sposoby i reguły prowadzenia kampanii wyborczej.
5. Finansowanie kampanii wyborczych. Jak zdobywać wsparcie, także to finansowe?

 

 


Realizacja kampanii wyborczej

1. Komunikacja w kampanii wyborczej.
2. Komunikacja lokalna: problemy, dylematy, wyzwania. Kryzys mediów lokalnych a dialog z mieszkańcami.
3. Wystąpienia publiczne. Jak sprawić, czy ludzie nas słuchali?
4. Wystąpienia publiczne. Debata, dialog, trudna rozmowa.
5. Materiały i gadżety wyborcze – jak je dobrze przygotować i skutecznie kolportować?
6. Twarzą w twarz z wyborcą czyli kampania bezpośrednia w wyborach lokalnych.

 


Rozwój osobisty

1. Czy marka osobista jest potrzebna? Komu? Do czego? – szkolenie podstawowe.
2. Marka osobista, samoświadomość, przywództwo.
3. Wizerunek i marka osobista lidera lokalnego.
4. Jak skutecznie zarządzać swoim rozwojem i wizerunkiem?
5. Naturalna motywacja – jak działać skutecznie?
6. Umiejętność budowania relacji i zarządzania zespołem.

 

 


Public relations

1. Jak wygrać wybory? – dekalog udanej kampanii wyborczej.
2. Jak zwyciężać w trudnych czasach? – przewodnik po kampaniach wyborczych.
3. Wygrane wybory można przegrać czyli dziesięć najczęstszych błędów kampanii wyborczych.
4. Samorządowe public relations.
5. Kobieta w kampanii wyborczej.
6. Jak zmieniający się świat zmieniał kampanie wyborcze?