• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Szkolenia Interpersonalne

FRDL Centrum Szkoleniowe w Łodzi posiada wieloletnie doświadczenie w organizacji szkoleń dedykowanych dla pracowników jednostek samorządu terytorialnego.

Rozwijamy umiejętności pracy zespołowej poprzez warsztaty współpracy w zespole. Realizujemy zarówno szkolenia dla kadry kierowniczej jak i dla pracowników urzędu gminy, powiatu czy jednostki organizacyjnej. Podnosimy umiejętności w zakresie rozwiązywania trudnych sytuacji w obsłudze klienta. Pomagamy w doskonaleniu komunikacji i radzeniu sobie ze stresem.

Szkolenia zamknięte realizujemy w formie stacjonarnej jak również w formule on-line. Zapraszamy do kontaktu z naszym ośrodkiem. Adres e-mail: biuro@frdl-lodz.pl

CO NAS WYRÓŻNIA NA RYNKU SZKOLEŃ DLA ADMINISTRACJI PUBLICZNEJ?

  • Znajomość uwarunkowań działania administracji publicznej,
  • Udział w tworzeniu samorządu lokalnego,
  • Blisko 30 letnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń skierowanych do pracowników administracji publicznej,
  • Bogata oferta szkoleń prawnych, z zarządzania i organizacji administracji publicznej,
  • Profesjonalna kadra trenerów, ekspertów, wykładowców praktyków posiadających doświadczenie zawodowe w administracji publicznej i instytucjach z nią związanych RIO, SKO, sądy,
  • Partnerskie relacje we współpracy z państwem tak aby szkolenia odpowiadały Państwa potrzebom i oczekiwaniom,
  • Otwartość na nowe idee zarządzania w administracji publicznej,
  • Różnorodność i fachowość ofertowanych produktów szkoleniowo – doradczych,
  • Możliwości logistyczne organizowanych przedsięwzięć szkoleniowych: stacjonarnych, wyjazdowych, w siedzibie zamawiającego, poza miejscem pracy,
  • Analizowanie poziomu zadowolenia naszych klientów, dostosowanie się do potrzeb wynikających ze zmian prawnych.

Przeszkoliliśmy ponad 1 700 000 osób.


PONADTO W CIĄGU 30 LAT DZIAŁALNOŚCI FUNDACJA:

  • zorganizowała około 900 konferencji i seminariów,
  • zrealizowała ponad 800 projektów, w tym około 230 projektów w partnerstwie z administracją publiczną, około 140 projektów zagranicznych i międzynarodowych w 15 krajach. Około 480 projektów finansowanych było ze środków unijnych.
  • udzieliła wsparcia doradczego w postaci około 800 usług takich jak przeprowadzenie badań, audytów, ewaluacji, przygotowanie planów rozwoju, strategii, studiów wykonalności, dokumentacji projektowej itp.

Efektywność osobista i zespołowa

Cele i korzyści
• Poprawa efektywności osobistej i zespołowej
• Rozwój kompetencji miękkich niezbędnych do skuteczności osobistej i zespołowej
• Po szkoleniu uczestnik:
- zna bardziej siebie/ swoje moce i słabe strony,
- wie które nawyki go wspierają a które nie,
- umie wykorzystać narzędzia/techniki zarządzania sobą w czasie i skutecznego planowania zadań,
- skutecznie wykorzystuje komunikację interpersonalną,


 

 


Zarządzanie zespołem

Cele i korzyści
• Celem proponowanego przez nas szkolenia jest:
- podniesienie kompetencji kadry kierowniczej w obszarze zarządzania zespołem,
- poprawa przepływu informacji pomiędzy wszystkimi poziomami organizacyjnymi Instytucji/Firmy,
- doskonalenie technik skutecznej komunikacji interpersonalnej,
- doskonalenie asertywnej komunikacji,
- doskonalenie technik motywacyjnych,
- doskonalenie radzenia sobie w sytuacjach konfliktowych,

 

 

 


Akademia Kompetencji Menadżerskich

Cele i korzyści
• Rozwijanie umiejętności skutecznego zarządzania zasobami ludzkimi.
• Poznanie nowoczesnych narzędzi menedżerskich.
• Nabycie umiejętności skutecznej komunikacji.
• Nabycie umiejętności zarządzania zmianą.
• Poznanie metod rozwiązywania konfliktów.

• Poznanie podstaw negocjacji.
• Doskonalenie umiejętności delegowania i egzekwowanie zleconych zadań.
• Poznanie mechanizmów rządzących zachowaniami ludzi w organizacji.

 

 


Delegowanie i monitorowanie realizacji zadań

Cele i korzyści
• Uczestnicy dowiedzą się czym jest delegowanie zadań oraz poznają skuteczne narzędzia i metody wspierające prawidłowy proces delegowania.
• Uczestnicy dowiedzą się, które zadania należy delegować, a których nie powinno się przekazywać pracownikom.
• Uczestnicy będą potrafili zakomunikować zadanie pracownikowi dostosowując przekaz do jego preferencji.


 

 


Asertywność. Szkolenie interpersonalne

Celem głównym szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy teoretycznej na temat asertywności oraz – przede wszystkim – ćwiczenie zachowań asertywnych w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych.

Cele szczegółowe:
• kształtowanie u uczestników zachowań asertywnych,
• pokazanie uczestnikom korzyści z zachowań asertywnych,
• wypracowanie praktycznych umiejętności reagowania na agresję, krytykę,

 

 


Radzenie sobie ze stresem i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu

Cele i korzyści
Poznanie metod diagnozowania i skutecznego radzenia sobie z obciążeniami oraz obniżaniem poziomu stresu.
Cele szczegółowe to:
• Poznanie barier psychologicznych, które utrudniają zarządzanie sobą w stresie.
• Autoanaliza zachowań psychologicznych i fizjologicznych w sytuacjach stresogennych.
• Poznanie metod diagnozowania i skutecznego radzenia sobie z obciążeniami stresowymi.

 

 


Profesjonalna obsługa klienta w urzędzie z uwzględnieniem obsługi telefonicznej i online

Uczestnicy wzmocnią swoje umiejętności dotyczące typowych ale i trudniejszych sytuacji w obsłudze klienta. Dokonywania pożądanych zmian w tym zakresie odbywa się na trzech poziomach: wiedzy, umiejętności, wartości i postaw – wszystkie te obszary zostały przewidziane w programie szkolenia.
Cele i korzyści
Uzyskanie praktycznej wiedzy i umiejętności związanych z obsługą Klienta, poznanie metod diagnozowania i skutecznego radzenia sobie ze stresem w kontakcie z trudnym Klientem.

 

 


Mobbing w środowisku pracy

Cele i korzyści
• wskazanie zachowań, które powodują odpowiedzialność pracodawcy;
• pokazanie działań, które podejmuje pracodawca które służą zapobieganiu mobbingowi w miejscu pracy;
• omówienie zjawiska mobbingu w ujęciu prawniczym, orzecznictwa sądowego i rozbieżności w rozumieniu tego zjawiska;
• nabycie umiejętności odróżniania mobbingu od innych niepożądanych zjawisk występujących w miejscu pracy;
• poznanie negatywnych skutków wystąpienia mobbingu w miejscu pracy (po stronie pracodawcy i mobbera);

 

 


Wizualizacja danych w prezentacjach, raportach i infografikach

• Celem proponowanego szkolenia jest wzrost wiedzy w obszarze wizualizacji danych, poznanie zasad hierarchii danych, poznanie niestandardowych narzędzi i funkcji Canva, Crello, PowerPoint, Excel.
• Dzięki udziałowi w szkoleniu nauczysz się tworzyć intrygujące wizualizacje danych, poznasz techniki przyciągania uwagi odbiorcy, odkryjesz niestandardowe metody tworzenia infografik, wykresów, piktogramów, nauczysz się tworzyć wizualizacje danych w praktyczny sposób ponieważ 60% szkolenia to warsztat.

 

 


SocialManipulacja w mediach i Internecie, czyli jak reagować na atak w sieci, plotkę i hejt
• Przygotowanie do przeciwdziałania hejtowi i mowie nienawiści oraz walce z plotkami i insynuacjami.
• Poznanie sposobów walki z manipulacją, analiza przypadków.
• Nabranie pewności siebie podczas kontaktów z mediami, w sytuacji ataku i manipulacji wobec nas czy naszej instytucji.
• Poznanie przepisów chroniących nasze dobra osobiste, w tym Kodeks Karny wobec ataków w sieci. 

 

 


TVarz Inform@cji - wystąpienia w mediach. Ekskluzywne konsultacje medialne, trening występowania przed kamerą.

Występujesz publicznie przed kamerą? To szkolenie jest dla Ciebie!
Zapraszamy na zamknięte konsultacje medialne podczas, których prowadzący udzieli wskazówek jak najlepiej zaprezentować się w oku kamery. Po szkoleniu uczestnicy otrzymają Poradnik do dalszej analizy oraz pendrive z nagranymi ćwiczeniami. Zajęcia będą realizowane z wykorzystaniem ćwiczeń z kamerą na żywo. Grupa liczy 8 osób!!

 

 


Efektywna komunikacja na stanowiskach kierowniczych. Czyli jak się porozumiewać, by współpracownicy mnie słuchali…

Tysiące menadżerów intensywnie zastanawia się nad tym, jak jeszcze bardziej zaangażować swój zespół w wykonywanie zadań. Wielokrotnie replikowane badania wskazały, że w ponad 30% o motywacji pracownika do pracy, decydują interakcje z bezpośrednim przełożonym.
Dlaczego warto poświęcać czas na budowanie satysfakcjonujących relacji szef-współpracownik? Choćby z takiego powodu, że dobra atmosfera w zespole jest przez pracowników najwyżej ocenianym czynnikiem motywacyjnym w pracy. Co prawda odpowiedzialność budowania zdrowych relacji w zespole, jest zawsze po obu stronach, lecz to zachowania menadżera mają największy wpływ na satysfakcje z danej relacji. Buduje się ją na bazie skutecznego porozumiewania się. Współcześnie menadżer, by zostać rzeczywistym przywódcą zespołu, musi być wyposażony w skuteczne narzędzia komunikacji. Tylko w ten sposób może realizować wraz z zespołem postawione cele, tworzyć dla swoich pracowników efektywne warunków współpracy

 

 


Negocjacje. Skuteczne strategie i techniki negocjacji

W trakcie zamkniętego szkolenia przedstawimy i przeanalizujemy cały proces negocjacji: struktury, style i narzędzia. Uczestnicy będą mieli możliwość zbudowania własnego stylu prowadzenia negocjacji, poznają skuteczną argumentację oraz przećwiczą obronę własnej pozycji negocjacyjnej. Dodatkowo zaprezentujemy skuteczne narzędzia zarządzania emocjami - własnymi i partnerów negocjacji – oraz zaproponujemy jak radzić sobie ze stresem, konfliktem i trudnymi sytuacjami z jakimi można się spotkać podczas negocjacji.

 

 


Profesjonalne prezentacje multimedialne

Proponujemy udział w zamkniętym szkoleniu w trakcie którego poznacie Państwo trzy popularne programy do przygotowania profesjonalnych prezentacji w sposób profesjonalny i przyciągający uwagę odbiorcy:
• PowerPoint,
• Canva,
• Prezi.

Szkolenie w 90% będzie prowadzone metodą warsztatową. Ponadto, uczestnicy otrzymają prezentację, która będzie zawierała wiele cennych wskazówek dotyczących przygotowania prezentacji i odesłania do innych źródeł.

 

 

 

 


Przeprowadzanie skutecznych, proaktywnych rozmów z pracownikami. Narzędzia komunikacji zwiększające kompetencje na stanowisku kierowniczym

Szkolenie zamknięte dla kadry kierowniczej instytucji, wzmacniające kompetencje w zakresie skuteczności przeprowadzania różnorodnych rozmów z pracownikami na poziomie osobistym i operacyjnym obejmujących obszary oceny, motywacji, zaangażowania, rozwoju, stylu zarządzania, komunikowania negatywnych informacji zwrotnych.  

 

 


Jak promować instytucję na Facebooku i Instagramie w sposób organiczny i płatny - omówienie funkcjonalności managera reklam

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu podczas którego uczestnicy poznają wiele efektywnych narzędzi do promocji instytucji i komunikacji online. Wskażemy w jaki sposób wykorzystywać Social Media do promocji swojej instytucji. Pokażemy również inne ważne i potrzebne działania online. Omówimy promocje bezpłatne (organiczne) i płatne. Przedstawimy i przeprowadzimy przez proces tworzenia reklamy w Managerze Reklam. Zwrócimy uwagę również na aktualne trendy promocji w mediach społecznościowych. Nasze zajęcia prowadzone są metodą warsztatową – pracujemy na przykładach, i nimi poparte są również wszystkie omawiane treści.

 

 


Kontakt

Katarzyna Marciniak-Mordel

Zastępca Dyrektora FRDL Centrum Szkoleniowego w Łodzi

tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl

Maja Pawlak

Specjalista ds. usług szkoleniowych

tel. +48 535 162 759
m.pawlak@frdl-lodz.pl

Marta Strzelecka-Saternus

Specjalista ds. usług szkoleniowych

tel. +48 535 175 301
m.strzelecka@frdl-lodz.pl

Formularz szkolenia zamkniętego - FRDL

Prosimy o wypełnienie poniższego formularza.

Skontaktuje się z Państwem pracownik Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej celem przedstawienia naszej propozycji oraz omówienia szczegółów.


Prosimy podać temat szkolenia jakim jesteście Państwo zainteresowani (może być tematyka, obszar itp)