• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Forum Sekretarzy: Prawo Zamówień Publicznych dla Sekretarza - spotkanie stacjonarne

Program i karta zgłoszenia

Te zajęcia realizowane będą w ramach sesji konsultacyjno-szkoleniowej Forum Sekretarzy. Zajęcia w formule hybrydowej - stacjonarnej, lub online do wyboru.

Fundacja Rozwoju Demokracji Lokalnej Centrum Mazowsze zaprasza Państwa do współtworzenia Forum Sekretarzy. Zapraszamy do udziału w najbliższej sesji konsultacyjno-szkoleniowej Forum. Zachęcamy Państwa do udziału w spotkaniu oraz do zrzeszenia się w Forum!

Przedmiot sesji konsultacyjno-szkoleniowej

• Zapoznanie się z mechanizmem zmiany ceny poprzez jej waloryzację.
• Zrozumienie zależności pomiędzy przedmiotem zamówienia, terminem obowiązywania umowy, a najczęściej stosowanymi wskaźnikami waloryzacyjnymi.
• Zdobycie umiejętności wyboru optymalnego sposobu zmiany wynagrodzenia wykonawcy.

zwiń
rozwiń
Program sesji konsultacyjno-szkoleniowej

1. Obowiązki związane z planowaniem postępowań o udzielenie zamówień i szacowaniem wartości zamówienia:
• dokonywanie analizy potrzeb przed wszczęciem postępowania,
• plan postępowań,
• zasada efektywności ekonomicznej,
• uwzględnienie Polityki zakupowej państwa,
• szacowanie wartości zamówienia, metody agregacji zamówień.
2. Opis przedmiotu zamówienia:
• zasady opisywania przedmiotu zamówienia,
• przedmiotowe środki dowodowe.
3. Ocena ofert:
• kryteria oceny ofert,
• rażąco niska cena,
• wyjaśnienie treści oferty,
• najczęstsze błędy w ocenie ofert.
4. Weryfikacja podmiotowa:
• kwalifikacja podmiotowa wykonawców,
• podstawy wykluczenia,
• warunki udziału w postępowaniu; udostępnienie zasobów,
• wspólne ubieganie się o udzielenie zamówienia,
• podmiotowe środki dowodowe.
5. Umowa ws. realizacji zamówienia publicznego:
• klauzule abuzywne w umowach o zamówienie publiczne,
• zasady wypłaty wynagrodzenia wykonawcy,
• waloryzacja wynagrodzenia,
• zasady zmiany umowy o udzielenie zamówienia publicznego.
6. Zasady kontroli zamówień publicznych.

zwiń
rozwiń
Prezentowane spotkanie realizowane jest w ramach sesji konsultacyjno-szkoleniowej Forum Sekretarzy

Udział w pracach Forum to jedna ze ścieżek rozwoju osobistego, jakże niezbędnego aby profesjonalnie realizować swoje obowiązki. To także możliwość wymiany doświadczeń pomiędzy pracownikami jst zajmującymi się tą samą tematyką w innej jednostce w województwie. Zachęcamy do współpracy Państwa współpracy, zrzeszenia się w ramach Forum i udziału organizowanych szkoleniach.

Szczegółowe informacje dotyczące Forum znajdujące się w serwisie www FRDL w zakładce Forum Sekretarzy

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Radca prawny, trener i wykładowca z zakresu zamówień publicznych i finansów publicznych. Wspólnik w kancelarii zamówień publicznych oraz właściciel kancelarii radcy prawnego specjalizujących się w obsłudze podmiotów uczestniczących w rynku zamówień publicznych. Każdego roku wspiera zamawiających i wykonawców w procesie udzielania i pozyskiwania zamówień w ramach blisko 100 postępowań. Specjalista w zakresie umów o udzielenie zamówienia publicznego. Pełnomocnik w licznych sporach toczących się przed Krajową Izbą Odwoławczą. Współautor tekstów wydawanych przez miesięcznik "Przetargi publiczne".

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena udziału: 549 PLN dla osoby niezrzeszonej w Forum/w przypadku członka Forum wynosi 200 PLN

Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl.mazowsze.pl lub mailem na adres szkolenia@frdl.org.pl do 8 listopada 2023 r.