Przygotowanie i weryfikowanie sprawozdań o odpadach komunalnych za 2019 rok

szkolenie w formule on-line
.png)
Forum

brak wolnych miejsc na szkolenie, zapisz się na listę rezerwową
Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą specjalnej platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.
- Jak zweryfikować sprawozdania o odpadach komunalnych przesłane przez podmioty odbierające i zbierające odpady?
- W jaki sposób przygotować sprawozdanie wójta, burmistrza, prezydenta miasta z realizacji zadań z zakresu gospodarki odpadami komunalnymi za 2019 rok?
- Jak obliczać poziomy dot. odpadów komunalnych?
Cena:
295 zł netto/os.
Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych. Cena zawiera: udział w profesjonalnym szkoleniu on-line, materiały szkoleniowe przekazane w wersji elektronicznej, certyfikat ukończenia szkolenia, możliwość konsultacji z trenerem.
Zgłoszenia:
Wypełnioną kartę zgłoszenia należy przesłać mailem na adres: biuro@frdl-lodz.pl, faksem lub poprzez formularz zgłoszenia na www.frdl-lodz.pl do 13 października 2020 r.
UWAGA: LICZBA MIEJSC OGRANICZONA!
Ochrona środowiska, gospodarka komunalna i mieszkaniowa