• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Asertywność. Szkolenie interpersonalne

Program i karta zgłoszenia

Szkolenie on-line: wirtualne szkolenie prowadzone i realizowane za pomocą platformy, która umożliwi obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

28 czerwca 2022 r. FRDL organizuje szkolenie z zakresu asertywności, podczas zajęć omówione zostaną techniki asertywnego zachowania w komunikacji, wobec manipulacji, czy agresywnych postaw innych ludzi.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w szkoleniu w trakcie którego poznacie Państwo świat asertywności. Dowiecie się kiedy warto być asertywnym, jak zastosować asertywność w trudnych sytuacjach. Poznacie Państwo w jaki sposób dopasować rodzaj komunikacji do danej osoby i sytuacji - jak asertywnie odmówić bez agresji i sprawiania innym dyskomfortu a zarazem spokojnie zareagować na atak słowny, krytykę czy manipulację.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

• Celem głównym szkolenia jest przekazanie uczestnikom wiedzy teoretycznej na temat asertywności oraz – przede wszystkim – ćwiczenie zachowań asertywnych w różnych sytuacjach zawodowych i życiowych.
• Cele szczegółowe:
- kształtowanie u uczestników zachowań asertywnych,
- pokazanie uczestnikom korzyści z zachowań asertywnych,
wypracowanie praktycznych umiejętności reagowania na agresję, krytykę,
- nauczenie różnic pomiędzy uległością, asertywnością i agresją,
- znajomość i obrona własnych praw,
- zdobycie umiejętności skutecznego osiągania celów,
wzmocnienie pewności siebie i poczucia własnej wartości.
• Korzyści dla uczestników:
- poznasz świat asertywności,
dowiesz się kiedy warto być asertywnym,
- dowiesz się jak zastosować asertywność w trudnych sytuacjach,
dowiesz się jak sobie radzić z ludźmi nie asertywnymi,
- dowiesz się jak asertywnie wyrażać swoje zdanie bez agresji i sprawiania innym dyskomfortu,
- dowiesz się jak dopasować rodzaj komunikacji do danej osoby i sytuacji,
- wzmocnisz pewność siebie,

- uchronisz się przed rolą ofiary i regułami wpływu,
- spokojnie zareagujesz na atak słowny, krytykę i manipulację,
- asertywnie odmówisz i zadbasz o swoje potrzeby,
- zbudujesz partnerskie relacje.

zwiń
rozwiń
Program

1. Skuteczna komunikacja interpersonalna (techniki komunikacji w asertywności).
2. Asertywność – czym jest a czym nie jest.
3. Moje prawa i ich obrona.
4. Poczucie własnej wartości – asertywność a myślenie o sobie 
5. Obszary asertywnego zachowania.
6. Bariery na drodze do zachowania asertywnego.
7. Zachowania asertywne w trudnych sytuacjach.
8. Asertywna pochwała.
9. Asertywna odmowa.
10. Asertywne wyrażanie próśb i oczekiwań.
11. Case study.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Szkolenie jest skierowane do pracowników działów, których praca wiąże się z presją czasu, sytuacjami stresowymi, bezpośrednią pracą z klientem. Kadry kierowniczej, przełożonych zarządzających zespołami, pracowników posiadających problemy z asertywnością, nieasertywnych, agresywnych lub nadmierne uległych, pracowników różnych działów współpracujących ze sobą oraz wszystkich osób nastawionych na rozwój własnych umiejętności i kompetencji.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Trener, wykładowca posiadający 20 lat doświadczenia w zarządzaniu zasobami ludzkimi na różnych stanowiskach kierowniczych w instytucji publicznej oraz biznesu. W ostatnich latach wspiera prezesów, menedżerów, członków zespołów instytucji oraz firm z różnych branż w realizacji ich celów prywatnych i zawodowych poprzez szkolenia, coaching, mentoring, testy DiSC. Specjalizuje się w kompetencjach menedżerskich, kompetencjach miękkich, efektywności. Certyfikowany Trener Biznesu i Rozwoju Osobistego, Coach ACC ICF, DiSC Trainer & Facilitator, HR Business Partner, Specjalista ds. efektywności. 

zwiń
rozwiń
Informacje dodatkowe

Cena: 349 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy wysyłać do 24 czerwca 2021 r.