• * Na Maku zamiast klawisza Alt używaj Ctrl+Option(⌥)

Kurs: Zamówienia poniżej 130 000 zł w tym finansowane z funduszy unijnych

online
Miejsce
Internet
Termin
07-09 maja 2025
Czas trwania
09:30 - 14:30
Cena
999/1298 zł
Zapisz się na szkolenie

Cena: 1298 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 23 kwietnia 2025 r. cena wynosi 999 PLN netto/os. 7, 8, 9 maja 2025 r. Kurs każdego dnia w godzinach 09:30-14:30

Zapraszamy Państwa na szkolenie przedmiotem, którego będą zamówienia publiczne o wartości poniżej 130 000 zł (netto) są regulowane przez uproszczone procedury, co umożliwia sprawniejsze i szybsze przeprowadzanie postępowań przez jednostki zamawiające. W Polsce progi te są ustalone w ustawie Prawo zamówień publicznych (PZP) oraz jej aktach wykonawczych.

Ważne informacje o szkoleniu

Proponujemy Państwu udział w trzydniowym kursie, podczas którego kompleksowo przeanalizujemy zagadnienia z zakresu udzielania zamówień publicznych. Przeanalizujemy obowiązujące w tym zakresie przepisy w 2025 roku oraz wskażemy jakie zmiany nastąpią w systemie zamówień.
Krok po kroku omówimy przepisy dotyczące systemu zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł pod kątem procedur, regulacji wewnętrznych i dokumentacji z przeprowadzonych postępowań w roku 2024 i 2025. 
Wszystkie zagadnienia będziemy omawiać w ujęciu praktycznym – pracując na przykładach i wzorach dokumentów – w tym przesłanych przez uczestników szkolenia przed jego realizacją.
Kurs to też możliwość sprawdzenia swojej dokumentacji, regulaminów i procedur zamówień publicznych prowadzonych w roku 2024 albo w roku 2025!
Kurs jest dedykowany osobom, które rozpoczynają pracę w zamówieniach oraz tych dysponującym wiedzą i praktyką.
Przygotowane materiały szkoleniowe mają w usystematyzowany sposób przygotować uczestnika kursu do procedur zamówień publicznych.

zwiń
rozwiń
Cele i korzyści

Uczestnicy 3-dniowego kursu w jego trakcie:
• Zdobędą, uzupełnią i uporządkują wiedzę z zakresu zamówień publicznych.
• Otrzymają usystematyzowaną wiedzę, w tym jak przygotować się do postępowań o zamówienie publiczne w 2025 roku, jak sprawdzić swoje regulacje wewnętrzne i co wymaga zmian w postępowaniach o wartości poniżej 130 000 zł.
• Nauczą się metod, doboru narzędzi obejmujących system zamówień publicznych (zamówienia elektroniczne).
• Zapoznają się ze metodami aktualizacji swojej wiedzy w systemie zamówień publicznych.
• Nauczą się stosować prawidłowe wzorce w procedurach zamówień publicznych opartych na Wytycznych dotyczących kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
• Pozyskają wiedzę w jaki sposób sprawdzić i dokonać zmiany w swoich procedurach wewnętrznych „regulaminowych” o wartości poniżej 130 000 zł.
• Zapoznają się z wymaganiami dotyczącymi sprawozdania z udzielonych zamówień w 2024roku i weryfikacji postępowań opartych na zamówieniach publicznych oraz mechanizmem samokontroli prowadzonych postępowań.
• Poznają przypadki dobrych oraz nieprawidłowych rozwiązań związanych z zamówieniami publicznymi podprogowych, które pozwolą w pełni świadomie wprowadzić zmiany w systemie zamówień publicznych w swojej jednostce.
• Podniosą kwalifikacje oraz kompetencje w zakresie stosowania przepisów ustawy Prawo zamówień publicznych.
• Poznają odpowiedzi na najczęściej pojawiające się pytania i wątpliwości związane z tematem zajęć.

Kurs zakończymy testem sprawdzającym wiedzę.

zwiń
rozwiń
Program

RAMOWY PROGRAM KURSU:
DZIEŃ I – 7 maja 2025 r.

• Wymagania w systemie zamówień publicznych obowiązujące w 2025 roku. Projekty zmian.
• Zestawienie wymagań w procedurach zamówień publicznych o wartości poniżej 130 000 zł.
DZIEŃ II – 8 maja 2025 r.
• Regulacje/procedury wewnętrzne. Dokumentacja, regulaminy, zaproszenia.
• Tryby postępowań, przykładowe schematy, dokumentacja, umowy. Punkty kluczowe.
• Sprawozdania z zamówień udzielonych w 2024 roku. Weryfikacja i konieczne zmiany.
DZIEŃ III – 9 maja 2025 r.
• Przygotowanie i prowadzenie postępowań o udzielenie zamówienia publicznego oraz realizacja umów w oparciu o Wytyczne dotyczące kwalifikowalności wydatków na lata 2021-2027.
• Przykładowa dokumentacja, regulamin, zapytanie ofertowe, umowa, zmiany w umowie.

zwiń
rozwiń
Adresaci

Zamawiający, czyli osoby odpowiedzialne za przygotowanie i realizację zamówień publicznych: kierownicy jednostek, członkowie komisji przetargowych, pracownicy służb finansowo-księgowych, osoby zajmujące się przygotowaniem postępowania lub nadzorem nad realizacją zamówienia (umowy). Wykonawcy, który są zainteresowani poznaniem schematu i czynnościami, które ma wypełnić zamawiający w zamówieniach publicznych. Osoby zajmujące się kontrolami zamówień publicznych lub nadzorujące ich poprawność w danej jednostce.

zwiń
rozwiń
Informacje o prowadzącym

Jeden z najbardziej cenionych specjalistów i trenerów w zakresie zamówień publicznych w Polsce. Zamówieniami publicznymi zajmuje się od 1994 roku. Doskonale zorientowany w specyfice funkcjonowania podmiotów podlegających systemowi zamówień publicznych. Trener zamówień publicznych wpisany w roku 1994 na listę Prezesa UZP w zakresie: dostaw, usług, usług informatycznych oraz robót budowlanych. Autor licznych publikacji i artykułów. W latach 1995-2006 wpisany na listę arbitrów Prezesa Urzędu Zamówień Publicznych. Jego wiedza praktyczna sprawdza się przy konsultacjach, przygotowaniu i prowadzeniu postępowań, weryfikacji ogłoszeń o zamówieniu i treści specyfikacji czy budowaniu rozwiązań organizacyjnych, a także w prowadzeniu szkoleń na terenie całego kraju. Posiada cenny zbiór doświadczeń i sprawdzonych rozwiązań, z których warto skorzystać. Dysponuje praktyczną wiedzą dotyczącą kontroli postępowań opartych na wytycznych dotyczących kwalifikowania wydatków w poprzedniej i obecnej perspektywie. Praktyk w trzech płaszczyznach: zamawiający, wykonawca oraz kontrola zamówień. Każdego roku w jego szkoleniach bierze udział kilka tysięcy osób (średnio w roku prowadzi ok. 110 szkoleń jedno, dwu lub trzydniowych), a częste konsultacje i doradztwo (także telefoniczne) prowadzi od 30 lat. W rankingach popularności osób prowadzących szkolenia niezmiennie zajmuje czołowe pozycje.

zwiń
rozwiń
Lokalizacja
Internet

Szkolenia w formule on-line realizowane na żywo za pomocą platformy, która umożliwia obustronną komunikację między prowadzącym szkolenie a uczestnikami.

Koordynatorzy
Katarzyna Marciniak-Mordel
Zastępczyni Dyrektora ośrodka regionalnego Fundacji Rozwoju Demokracji Lokalnej im. Jerzego Regulskiego w Łodzi
tel. + 48 605 909 355
katarzyna.marciniak@frdl.org.pl
marta
Marta Strzelecka-Saternus
Specjalista ds. usług szkoleniowych
tel. +48 535 175 301
m.strzelecka@frdl-lodz.pl
Informacje dodatkowe

Cena: 1298 PLN netto/os. Przy zgłoszeniu do 23 kwietnia 2025 r. cena wynosi 999 PLN netto/os. Udział w szkoleniu zwolniony z VAT w przypadku finansowania szkolenia ze środków publicznych.

Zgłoszenia prosimy przesyłać do 30 kwietnia 2025 r.